בצל הגינויים הבינלאומיים: אושרו 500 יחידות דיור ברמת שלמה

    דוד לזר | צילום: ויקיפדיה No Comments on בצל הגינויים הבינלאומיים: אושרו 500 יחידות דיור ברמת שלמה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות הגינויים הבינלאומיים,  אישרה היום (שני) הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז ירושלים את הקמתם של 500 יחידות דיור בשכונת 'רמת שלמה' בירושלים.

    במסגרת התכנית המקורית 640 יחידות דיור היו אמורות להיות מאושרות, אך לבסוף החליטו חברי הוועדה לאשר 500 יחידות בלבד, על מנת למנוע פגיעה בטבע.

    סגן השר אופיר אקוניס אמר על ההחלטה כי "כל ממשלות ישראל בנו בירושלים וכך אנחנו: בנינו, בונים ונמשיך לבנות בירושלים, בירת העם היהודי מזה 3000 שנה".

    חבר הועדה ומ"מ ראש העיר יוסי דייטש אמר כי "יש לברך על אישור התכנית וטוב מאוחר מאשר אף פעם לא. אין ספק כי מדובר בתשובה הולמת למרצחים שעושים ככל אשר לאל ידם להלך אימים על תושבי הבירה. אישור התכנית בפרט בתקופה זו שעוברת העיר ירושלים זו אמירה ברורה מצד המערכת השלטונית כי יהודים יכולים לגור בכל מקום בירושלים. הבניה בירושלים היא הכרחית להתפתחות העיר ולמתן אפשרות לזוגות צעירים לקנות בה דירה ולבנות בה את עתידם".

    "בניה בבירת ישראל היא זכות גדולה וצריכה להימשך באופן רציף ללא הקפאות ובמשך כל השנה. אין כל ספק כי התוכנית הזו כמו עוד תוכניות בממתינות בצנרת יתנו מענה לאיום הדמוגרפי המדיר שינה מעיננו", אמר דייטש.



    0 תגובות